האתר אינו נתמך בדפדפן זה
אנא שדרגו לדפדפן חדש יותר

אחריות OSPREY PACKS

אחריות OSPREY PACKS

אחריות תיקי OSPREY

חברת OSPREY העולמית נותנת אחריות לכל החיים על כל תיקי החברה על כל פגם בייצור ובחומר התיק.
האחריות מכסה פרימה, רוכסנים, אבזמים, שלדה, מערכת גב וכו.

חברת כוכב הצפון מעניקה לכל רוכשי תיקי OSPREY בארץ אחריות מלאה על כל פגם ייצור בתיק, ומבטיחה תיקון ברמה הגבוה ביותר שניתן, אין התחיבות לתיקון ברמת מפעל.

כל התיקונים מבוצעים בחלפים מקוריים בלבד כגון: חוטים, אבזמים, רוכסנים, בדים, שלדות, רצועות, תפסים.

תיקים מדגמים ישנים שלגביהם תיתכן בעיית חלפים, יתוקן התיק עם חלפים מקוריים הדומים ביותר בצורתם , צבעם,  לדגם המקור.
 

תיקים אשר נפגמו כתוצאה מזדון, נזק לא סביר, בלאי גבוה ,קרע ברשתות, תהיה דרישת תשלום סביר בגינם, אם לא יהיה ניתן לתקנם, יוצע אפשרות לקנית תיק חדש במחיר מיוחד, אך אין התחייבות מצד כוכב הצפון. (אופציה זאת מוצעת רק לתיקים שנרכשו בישראל).

*** אחריות העולמית לאביזרים, כיסויים, שקיות שתייה וכו היא לשנה אחת בלבד מיום הרכישה.



תיקים אשר לא נרכשו בארץ אין הבטחת חלפים ואפשרות לתיקון, ואין הבטחת זמן ביצוע התיקון.
תיקים שלא נרכשו בישראל ידרשו בתשלום של 185ש על כל תיקון.

 

**שאלות נפוצות בנושא אחריות ושרות** 

 

*אני צריך/ה להחליף את התיק שלי בגלל תקלה בתיק מה עלי לעשות?:

לפני אפשרות החלפת תיק, ראשית התיק חייב להגיע אלינו לבדיקה, אנו לרוב מתקנים את התיק ברמה גבוה כמעט ברמת מפעל, דבר שהוא לרוב אפשרי, ומקפידים להתאים בדים וחלפים פגומים לדגם המקורי, אך אם התיק בן כמה שנים, ואין כבר חלפים תואמים, אנו משתדלים להתאים את החלק הפגום, בהתאמה צבע צורה הכי קרוב לרמת מפעל.היה והתיק לא ניתן לתיקון, והוחלט ע"י כוכב הצפון להחליף את התיק , התיק הישן לא יוחזר.

* יש לי בעיה בתיק ואני חייב/ת לשלוח את התיק לתיקון, כמה זמן לוקח לתקן את התיק?

מיום איסוף התיק מהחנות ועד החזרת התיק, זמן התיקון לא אורך יותר מחודש, אך כמובן זהו זמן מקסימאלי, חשוב להבין, כי התייחסות לזמן התיקון הוא, מיום איסוף התיק, ולא מיום מסירת התיק לחנות (תקופת חגים, כמו חגי תשרי, אינם נספרים במניין הימים המצויין ) .

*נשבר לי רק אבזם האם אני יכול/ה להזמין רק את החלק ?

בעקרון כן, רק כיוון שמגוון התיקים הוא עצום, וגם במהלך סדרת דגם הייצרן משנה אבזמים, מומלץ לשלוח את התיק דרך החנות, הטיפול במקרים כאלו הוא מהיר מאוד.

* יש לי בעיה עם שקית השתיה מה עלי לעשות?

כמו תיקים, לשלוח דרך החנות ממנה נרכשה השקית. אחריות על שקית שתיה ואבזרים נלווים היא לשנה אחת מיום הרכישה, בהצגת חשבונית קניה, חלקים מתכלים לדוגמא פיות, כיסוי סיליקון, צינור, וכו קיימים חלפים וניתן לרכוש דרך החנות או דרך שרות הלקוחות שלנו.

*מי משלם עבור ההובלות?

אם התיק או המוצר נרכש בישראל, כל ההובלות הם על חשבון כוכב הצפון.

*האם אני צריך/ה לרשום במקום כלשהו, את קנית התיק כדי להבטיח אחריות?

לא, כל התיקים של אוספרי OSPREY מקודדים, ולכן בעת בקשת שרות למוצר, אנו יודעים מתי נרכש, והיכן.

 

** אוקי אז מה לא מכוסה באחריות?

 

*התיק שנרכש, לאחר שימוש גם קצר, נמצא לא מתאים במידה, מה ניתן לעשות?

למעשה, כלום, מחובת הרוכש לוודא שהתיק מתאים לצרכיו, בחנויות יש עובדים מקצועיים שיודעים להתאים תיקים, כמו כן קיים בכל חנות מכשיר מדידה להתאמת התיק לכל משתמש.

*פגמים קוסמטיים ובלאי:

פגמים של התיישנות התיק, כמו דהית צבע, התקלפות הבד, התרופפות רשת, הם בעיות קוסמטיות שאינם במסגרת אחריות, כמו כן קרעים ברשתות.

*איבוד תיק, או איבוד חלקים:

אוספרי אינה מכסה אובדן תיקים או חלקים ששיכים לתיק, חלקים כמו רצועות כתפיות מותניות כובע, וכו, ניתן לרכוש באופן עצמאי, בהתאם למלאי הקיים.

* תיקון פגם באופן עצמאי:

אוספרי OSPREY או כוכב הצפון, אינם מכסים הוצאות תיקון שנעשה באופן עצמאי מכל סיבה שהיא, כמו כן, תיקון נעשה באופן עצמאי, ונעשה באופן לא תקין וידרש תיקון חוזר, יישא בתשלום עלות התיקון. 

* נזק לתיק כתוצאה משימוש לא סביר

אוספרי OSPREY או כוכב הצפון, לא יכסו אחריות עבור תיק אשר נגרם לו נזק כתוצאה משימוש לא סביר, או כתוצאה מנזק של גורם שלישי, כגון, חורים בתיק מבעלי חיים, חורים מגיצי אש, קרעים/תלישות מנפילה/גרירת התיק , נזק משדה תעופה, בחלק מהמקרים ניתן לתקן, אך התיקון יהיה בתשלום. 

*בלאי גבוה לתיק באופן לא סביר

אוספרי OSPREY או כוכב הצפון, לא יכסו אחריות לתיקון תיק, אשר הבלאי שלו הוא מעל הסביר לתקופת השימוש בתיק. תיק אשר יגיע מרוט/קרוע באופן לא סביר, לא יתוקן, ויוצע אופציה לרכישת תיק חדש במחיר מופחת.  

*רכשתי תיק בחו"ל התיק חדש ואני מעוניין/ת להחליף את התיק למידה/צבע אחר

אופציה זאת לא קיימת ללקוח אשר רכש את התיק בחו"ל, מומלץ לו לפנות לחנות/אתר ממנו רכש/ה לצורך החלפה וכו.

*יש לי תיק שרכשתי בחו"ל ואני צריך לקבל שרות תיקון עליו, מה עלי לעשות?

אפשר למסור את התיק לאחת מהחנויות הרשומות "ברשימת החנויות" באתר.

*האם תיק שנרכש בחו"ל מקבל את אותם תנאים לתיק שנרכש בארץ ?

לא, ממש לא, ראשית דגם תיק שלא יובא לישראל באופן סדיר, אין חלפים עבורו, ולא מתוקן.
כמו כן, כל תיקון יחוייב בעלות של 185ש עבור כל תיקון בכל פעם שישלח לתיקון.
על זמן התיקון, כוכב הצפון אינה מתחייבת, ואין לנו חובה להבטיח זמן תיקון, עדיפות טיפול בתיקונים היא ראשית ללקוחות שרכשו את התיקים בארץ.

*רכשתי תיק מאדם פרטי או משווק לא מורשה, איך אני יכול/ה לדעת שהוא נרכש בישראל?

אי אפשר, מחייב להגיע אלינו לבדיקה, לא מעט תיקים שנמכרים ב-Facebook וכו,  אלו תיקים שנקנו בחו"ל, היה והתיק שנרכש כיד 2, במקור נרכש בחו"ל, תנאי האחריות מתייחסים לתיק כפי שמופיע בתנאים לתיק שנרכש לחו"ל בלבד.

אך למען הספק, גם אם התיק נרכש כתיק יד 2, ובמקור נרכש בישראל, האחריות עליו היא מלאה, כפי שמופיע בתנאי האחריות.


טיפול וניקיון:
מומלץ לשטוף את התיקים אחת לתקופה לאחר שימוש באזור מאובק, או בוץ, שטיפה וניקיון יבטיחו אריכות חיים לתיק, ובמיוחד לרוכסנים.
רוכסנים אשר נסגרים "קשה" (בעיקר מאבק או לכלוך), שטיפת התיק לרוב פותרת את הבעיה, ניתן למרוח על הרוכסן בעדינות ספריי WD40.
שטיפת התיק תעשה באופן ידני בלבד, ולא במכונת כביסה, עם סבון ידיים או אבקת כביסה, ייבוש יעשה רק באזור מוצל, ולא במייבש כביסה. (ייבוש בשמש יפגע בבדים, ויגרום לדהיית צבע).

מותגים

 
PRINCETON-TEC

PRINCETON-TEC

חברת PRINCETON-TEC חלוצת הטכנולגיה של פנסים משנת 1975.
לצפייה במוצרים
 
GO - TRAVEL PRODUCTS

GO - TRAVEL PRODUCTS

נוסדה בשנת 1978, חברת Go-Travel היא חברת אביזרי הנסיעות הנפוצה והגדולה ביותר בעולם. זהו עדיין עסק משפחתי בבריטניה, גם היום החברה מרגישה מחוייבת לפתח מוצרים חדשניים לשוק אביזרי הנסיעות בדיוק כמו לפני 30 שנה.
לצפייה במוצרים
 
PRIMUS

PRIMUS

חברת PRIMUS הפכה מזמן לשם גינרי למוצרי גז, ורובנו מכירים את המשפט " סבתא שלי בשלה על פרימוסים" חברת PRIMUS משוודיה קיימת משנת 1892, ועדיין 120 שנים אחרי, נחשבת לחברת מוצרי הגז הגדולה האיכותית והידוע בעולם. החברה מיצרת את כל מוצרי הגז שלה באירופה, בשני מפעלים, שוודיה ואסטוניה.
לצפייה במוצרים
 
OSPREY PACKS

OSPREY PACKS

חברת OSPREY PACK מהעיר CORTEZ מקולרדו ארה"ב, מייצרת תיקים מעל 40 שנה , והיום חברת התיקים הגדולה והטובה ביותר בעולם. החברה אשר הוקמה ע"י Mike Pfotenhauer, במטרה לייצר את התיקים הטובים בעולם באיכות בנוחות ובשימושיות הטובה ביותר.
לצפייה במוצרים
 
N-RIT

N-RIT

קונצרן NASCHEM מקוריאה, אשר מייצר כימיקלים, בדים, ואלומניום מביא אלינו את המוצר המוגמר תחת השם N-RIT.
לצפייה במוצרים
 
WIGWAM

WIGWAM

חברת WIGWAM MILS האמריקאית קיימת משנת 1905, בעיר שבויגאן Sheboygan שבונסקונסין Wisconsin.
לצפייה במוצרים
 
SEA TO SUMMIT

SEA TO SUMMIT

SEA TO SUMMIT חברת מוצרי אביזרי הטיולים הגדולה והמוכרת בתחום המטיילים.
לצפייה במוצרים
 
MEINDL

MEINDL

חברת הנעליים MEINDL היא יצרן הנעליים הוותיק בעולם מעל 330 שנה. החברה אשר ממוקמת בעירה Kirchanschöring שבגרמיה, נמצאת בבעלות משפחתית פרטית מאז ומעולם .
לצפייה במוצרים
 
GARMONT

GARMONT

חברת GAROMNT האיטלקית נחשבת למובילה בתחום נעלי המטיילים וסקי מעל 50 שנה, ומוגדרת מהטובות ביצרניות הנעליים באיטליה.
לצפייה במוצרים
צור קשר
captcha